Bir düzleme (mesela 3BYÜZ) bir resim atamak için aşağıdaki adımları takip edin:
<ol type="1">
<li>Giydirmek istediğiniz resmi tarayıp <b>C:\Program Files\ADeko...\AGRX\textures </b>klasörünün içine kaydedin</li>
<li>GRX dialoğunu açıp herhangi bir malzeme kütüphanesi içinde sağ tuşa tıklayıp <b>Yeni Malzeme</b>'yi tıklayın</li>
<li>Oluşan yeni malzemeye çift tıklayarak düzenlemeye girin</li>
<li><b>Özellik > Doku Giydirme > Ekle</b>'yi seçin</li>
<li><b>FileNam</b>e yazan kutuya taramış olduğunuz resmin adını ve uzantısını yazın (veya ... düğmesine basarak dosyalara gözatabilirsiniz)</li>
<li>Önizlemeye basarak malzemenin yaratılmasını sonlandırın</li>
<li><b>3BYÜZ</b> komutunu kullanarak bir dikdörtgen yüzey çizin</li>
<li><b>GRX > Malzeme > Nesne > Sağ fare tuşu > Nesne Ekle</b>' tıklayın ve bir önceki adımda çizmiş olduğunuz yüzeyi gösterin</li>
<li>Listeye eklenen nesneye yaratmış olduğunuz malzemeyi atayın</li>
<li>Atanmış malzeme üstüne sağ tıklayın ve <b>Paralel giydirme</b>'yi seçin</li>
<li>Sırasıyla,
<ol type="1"><li>sol üst,</li><li>sağ üst, ve</li> <li>sol alt</li></ol id="1"> olmak üzere üç köşeyi gösterin</li>
</ol id="1">
Nesneniz hazır.
|