Yeni bir başlık gönderCevap gönder 1. sayfa (Toplam 1 sayfa)   [ 5 mesaj ]
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: adekoya tefriş ekleme
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2008 16:14 

Kayıt: 28 Ara 2007 18:29
Mesajlar: 7
Konum:
banyo çizimlerinde kullanmak üzere bayisi olduğumuz markanın vitrifiye ürünlerini tefriş kütüphanesine atabilir miyim?


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2008 17:00 

Kayıt: 28 Ara 2007 18:29
Mesajlar: 7
Konum:
Program Files/Adeko içindeki tefriş klasörünün içine yeni bir klasör açtım. Vitrifiye dosyalarını acad 2000 olarak kaydettim. Daha sonra adekoda açıp SOY ve OTK komutlarını uygulayıp yüzey haline getirdim. Sonra da dosyaları açtığım yeni klasöre attım. Yerleştir-Tefriş dediğimde açtığım klasörü dahi göremiyorum


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 13 Şub 2008 20:48 
Site Admin

Kayıt: 07 Oca 2002 13:14
Mesajlar: 1085
Konum: Turkey
Klasör içinde klasörle aynı adlı bir .def ve .bmp dosyası oluşturmak gerekiyor. Aslında basit olmakla bereber sanırım bununla ilgili bir eğitim filmi hazırlasak hiç fena olmayacak.

Bu arada, hangi firmanın modellerini kastediyorsunuz? Telif sorunu yoksa programın setup'ına ekleyebiliriz.


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 14 Şub 2008 14:20 

Kayıt: 28 Ara 2007 18:29
Mesajlar: 7
Konum:
TELİF SORUNU OLMAZ ÇÜNKÜ ZATEN TÜM ÜRÜNLERİN 2D DWG,3D DXF ÇİZİMLERİNİ İÇEREN CDLERİNİ MİMARLARA DAĞITIYORUZ. MARKA DURAVIT.
BU DEF DOYASINI HAZIRLAMAK İÇİN ÇALIŞMA MANTIĞINI BİLMEK GEREKİYOR GİBİ GÖRÜNÜYOR. VİTRİFİYE.DEF DOSYASINI İNCELEDİĞİMDE ("DOSYA ADI" tefris_yer "DOSYA ADI" RAKAM "AÇIKLAMA") GİBİ BİR YAPI VAR. RAKAM NEYİ İFADE EDİYOR. TEFRİŞ YER NEYİ İFADE EDİYOR ANLATIRMISINIZ.


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 15 Şub 2008 13:43 
Site Admin

Kayıt: 07 Oca 2002 13:14
Mesajlar: 1085
Konum: Turkey
[code]("Ürün kodu" tefris_yer "dwg adı" Z "Açıklama")[/code]
Söz konusu rakam nesnenin yerleşmesi gereken Z kotunu belirler. Açıklamaları şöyle:
[code]
Z = 0 veya nil Yerlesim kotu 0 (kot sorma)
Z = 1 Masa Üstüne <75cm>
Z = 2 Tezgah Üstüne
Z = 3 Üst dolabın içine
Z = 4 Tavana [/code]
Yalnız yakında çıkartmayı planladığımız 6.4 sürümünde vitrifiye+küvet+batarya vs. yerleşimlerini kolaylaştırcak ek bir sistem sunuyoruz. Nokta ve yerleşim açısını girmeksizin perspektif görünüş üzerinde de dinamik olarak bu ürünleri yerleştirebileceksiniz.


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni bir başlık gönderCevap gönder 1. sayfa (Toplam 1 sayfa)   [ 5 mesaj ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 125 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net


Türkçe çeviri: phpBB Türkiye