Yeni bir başlık gönderCevap gönder 1. sayfa (Toplam 1 sayfa)   [ 2 mesaj ]
Yazar Mesaj
 Mesaj Başlığı: Adeko Müşteri Hizmetleri
MesajGönderilme zamanı: 25 Tem 2010 15:49 

Kayıt: 25 Tem 2010 14:16
Mesajlar: 2
Konum: Turkey
Adekonun niçin çağrı merkezi yok, son kullanıcıların bayilerden teknik destek almaları için onların insafına kalmaları ne derece doğrudur.


Başa Dön
 Profil  
 
 Mesaj Başlığı:
MesajGönderilme zamanı: 02 Ağu 2010 13:35 
Site Admin

Kayıt: 07 Oca 2002 13:14
Mesajlar: 1085
Konum: Turkey
Değerli kullanıcımız,

Sistemimiz şu şekilde çalışıyor:

- Müşterimizin sorunlarını çözmede ilk aşamada bayi sorumludur
- Bayinin yetmediği durumlarda (ki nadir olan bir durum bu) ADeko Yazılım her daim kademededir.

Bayinizden memnun olmadığınız her durumu ADeko Yazılıma her zaman rapor edebilirsiniz. Gerekli her türlü işlemin ve önlemin alınacağından emin olabilirsiniz.

İsminiz siz istemediğiniz sürece bizde saklı kalacaktır.


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni bir başlık gönderCevap gönder 1. sayfa (Toplam 1 sayfa)   [ 2 mesaj ]


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 30 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu foruma eklentiler gönderemezsiniz

Aranacak:
Geçiş yap:  


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net


Türkçe çeviri: phpBB Türkiye