Bu Adekonun şirketinin satışlarının yükseldikçe müşterisine satış sonrası desteğinin kanıtıdır.
Aralık dendi, sonra Mart, Sonra mayıs başında kesin denildi?? Her geçen gün zarar ama Adeko bunun için müşterilerini tek tek arayıp özür dilemeliydi.
Bunun yerine e çıkacak, en iyi hale getirmeye çalışıyoruz, az kaldı diyerek baştan savılan insanlar 2500 TL verip bu programı satın alan insanlar.
Bu sizin rakiplerinize karşı ne kadar ayakta durabileceğinizin, satış sonrasında verdiğiniz desteğin, profesyonelliğinizin bir göstergesidir.
Eğer ki diğer 2 rakibiniz kaliteyi arttırıp daha iyisini yapmaya çalışarak sizden daha iyi destek verip sözlerinde dururlarsa bundan sonra alacağım 3 lisans yerine onları düşüneceğim.
ve benim gibi kişilerin sayısı portföyünüzün yarısını geçerse tehlike çanlarını kendi kendinize çalmış olursunuz.
Muhtemelen bunu sileceksiniz ama okuyup birşeyler çıkarmanızı bu yazıdan tavsiye ederim.
Volkan Manioğlu
AutoDesk LA - MSCE
M-Dizayn Bilgisayar Destekli Tasarım - Tanıtım ve Reklam Ajansı
|